POLITIKA UPRAVLJANJA KVALITETOM
Tvrtka BRAVARIJA MIRT d. o. o. uvela je sustav upravljanja kvalitetom sukladno zahtjevima norme ISO 9001:2015 da bi postigla najvišu moguću razinu kvalitete svojih proizvoda i usluga u djelatnosti: Proizvodnja čeličnih konstrukcija i njihovih dijelova.
Politika upravljanja kvalitetom sastavni je dio naše poslovne politike i strategije razvoja organizacije, a određena je jasno postavljenim ciljevima kvalitete i prilagođena samoj organizaciji.
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, naša politika usmjerena je na ispunjavanje potreba i očekivanja zainteresiranih strana:
KUPCI – KORISNICI USLUGA
Trajno ispunjavati potrebe i očekivanja kupaca kroz kvalitetno izvedene usluge, fleksibilnost i poštivanje rokova
Kontinuirano uvoditi inovacije i podizati efikasnost našeg rada.
DOBAVLJAČI – KOOPERANTI
Težiti uspostavljanju partnerskih odnosa s dobavljačima/kooperantima i kroz obostrano koristan odnos povećavati našu konkurentnost na tržištu.
ZAPOSLENICI
Osigurati zapošljavanje stručnih i ambicioznih djelatnika koji će imati mogućnosti napredovati i podizati svoje kompetencije
Osigurati maksimalnu sigurnost, zaštitu zdravlja, prevenciju pojave ozljeda i profesionalnih bolesti.
TIJELA DRŽAVNE UPRAVE
Poslovati u skladu sa zakonskim propisima.
VLASNIK-DIREKTOR
Kontinuirano unaprjeđivati sustav upravljanja temeljen na zahtjevima norme ISO 9001:2015
Stalno pratiti promjene u okruženju, procjenjivati rizike vezane na sve aspekte poslovanja i na taj način osigurati održivi razvoj.
Bedekovčina, 05.02.2019.
Direktor:
Josip Mirt